ليزر موهاي زائد
 

دستگاه ليزر چگونه موهاي زائد را بر طرف مي نمايد؟ (علم نهان در دستگاه ليزر و از بين بردن موهاي زائد با استفاده از آنها)


اگر اين سوال در ذهن شما ايجاد شده است كه دستگاه ليزر چگونه كار مي كند و چگونه موهاي زائد را از بين مي برد و دوست داريد كه پاسخ صحيح اين سوال را بدانيد، ما اينجا هستيم تا به شما كمك كنيم. اين پروسه علمي جديد و مدرن مي تواند براي شما پوستي نرم و لطيف و عاري از موهاي زائد كه هميشه آرزوي آن را داشته ايد، مهيا نمايد. اما پيش از آنكه اقدام به استفاده از آن نمايد بايد بدانيد كه اين پروسه علمي دقيقا چطور كار مي كند تا با آگاهي كامل از روند انجام اين كار، تصميم به استفاده از آن براي بر طرف نمودن موهاي زائد خود بگيريد.
مطالب آورده شده در ادامه اين مقاله شامل مجموعه اي از سوالات متداول درباره ليزر موهاي زائد بدن و چگونگي عملكرد آن است. شما مي توانيد پاسخ بسياري از سوالات خود را درباره چگونگي عملكرد اين دستگاه در مطلب زير بيابيد و در صورتي كه بخواهيد اطلاعات بيشتري درباره روند از بين بردن موهاي زائد توسط ليزر و چگونگي كاركرد دستگاه ليزر موهاي زائد بيابيد مي توانيد با برقراري تماس با ما از جلسات مشاوره رايگان ما استفاده نماييد.


1. فرايند حذف موهاي زائد توسط ليزر به چه صورت است؟


حذف موهاي زائد با ليزر يك فرايند ساده است كه از يك اشعه ي نور متمركز شده بر روي پوست شما به منظور حذف موها استفاده مي نمايد. در واقع اشعه ي نور فوليكول هاي موي موجود در زير پوست شما را هدف قرار مي دهد و موجب متوقف شدن رشد مو ها از ناحيه ي ريشه مي گردد. در هر بار استفاده از ليزر، بخشي از موها كه در آن دوره از زمان در وضعيت رشد خود قرار دارند و يا به اصطلاح فعال هستند، حذف مي گردند. از اين رو جلسات متعددي براي حذف كامل موهاي زائد نياز است، زيرا همه موهاي زائد در يك زمان مشخص در فاز رشد قرار نمي گيرند و فاز رشد موهاي زائد متفاوت است. مدت زمان انجام فرايند ليزر بسته به اندازه محلي كه قرار است توسط اين روش پاك سازي شود متفاوت مي باشد و مي تواند از چند دقيقه تا يك ساعت متغيير باشد.


2. دستگاه ليزر موهاي زائد به چه صورت كار مي كند؟


دستگاه ليزر با از بين بردن فوليكول هاي مو كه در واقع ريشه اصلي موها هستند، فرايند حذف موهاي زائد از روي پوست انجام مي دهد. پوست بدن انسان به سادگي اشعه هاي ليزر را جذب مي نمايد و هيچ مقاومتي در برابر آن از خود نشان نمي دهد. حال آنكه فوليكول ها قادر به تحمل اين اشعه ها نيستند و اشعه هاي ليزر موجب نابودي آنها مي گردد و همچنين از رشد مجدد آنها در مدت زمان كوتاه نيز جلوگيري مي نمايد. اين جلوگيري از رشد مجدد براي اكثريت قريب به اتفاق موهاي زائد دائمي مي باشد و اين موها پس از نابود شدن هيچ گاه مجدد رشد نمي نمايند و تنها تعداد محدود و بسيار كمي از موهاي زائد پس از مدتي مجددا رشد مي نمايند كه مي توان آنها را مججدا با استفاده از ليزر حذف نمود. تكنولوژي كنوني ليزر نمي تواند موهاي سفيد، موهاي كركي مانند و بسيار نرم و موهاي بور و كم رنگ را از بين ببرد و ممكن است اين موها پس از مدتي از زمان انجام ليزر مجددا رشد نمايند.


3. چرا بايد بيش از يك جلسه درمان با ليزر براي حذف موهاي زائد خود انجام دهيم؟


موهاي بدن شما همگي به صورت همزمان رشد نمي كنند و در هر دوره از زمان تنها در صد محدودي از موهاي بدن شما در فاز فعاليت يا فاز رشد قرار دارند. زماني كه شما از ليزر براي برطرف نمودن موهاي زائد بدن خود استفاده مي نماييد، اشعه هاي ليزر تنها موهايي كه در فاز فعال قرار دارند را هدف قرار مي دهند. پس از انجام هر جلسه از ليزر شما بايد براي ساير موهايي كه تازه در وضعيت فعال يا فاز فعاليت قرار گرفته اند مجددا فرايند ليزر را انجام دهيد. اكثر افراد 5 الي 10 جلسه ليزر نياز دارند تا تمامي موهاي زائد آنها از بين بروند. معمولا اگر انجام روش درماني با ليزر به درستي انجام گيرد فرد نياز به تعداد جلسات بيشتر نخواهد داشت و موهاي زائد وي پس از انجام ليزر به كلي برطرف مي گردند.


4. آيا حذف موهاي زائد با استفاده از ليزر دردناك است؟


اين مساله كه آيا انجام ليزر براي شما آزار دهنده و درد آور خواهد بود يا خير كاملا بستگي به ميزان حساسيت شما و مقاومت بدن شما در برابر درد دارد. برخي افراد در جلسات ليزر خود اعلام نموده اند كه هيچ دردي احساس نكرده اند و تنها حسي شبيه به ماليده شدن يك جسم بر روي پوست خود را داشته اند و برخي ديگر اعلام نموده اند كه درد آن شبيه به درد نيشگون گرفته شدن است. البته همان طور كه گفته شد اين مساله كاملا به ميزان حساسيت افراد بستگي دارد اما در حالت كلي مي توان گفت كه هيچ درد جدي و آزار دهنده اي در روش درماني با ليزر وجود نخواهد داشت كه براي فرد غير قابل تحمل باشد.


سخن پاياني


ما هميشه براي پاسخ گويي به سوالات شما و هر گونه مساله اي در ارتباط با حذف موهاي زائد با استفاده از ليزر كه ذهن شما را درگير خود نموده باشد، آماده هستيم. شما مي توانيد براي پرسيدن سوالات خود و يا هماهنگي براي جلسات مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد. به خاطر داشته باشيد كه روش درماني ليزر هم براي آقايان و هم براي خانم ها قابل انجام مي باشد، پس تنها كافيست كه تصميم بگيريد و اقدام نماييد. هزينه جلسات ليزر بسته به اندازه محلي كه شما قصد داريد با استفاده از ليزر موهاي زائد آن را برطرف نماييد متفاوت مي باشد و شما مي توانيد در جلسات مشاوره با كارشناسان ما از آنها بخواهيد كه اين هزينه را براي شما محاسبه نمايند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۵۵:۰۱ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1100
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب