ليزر موهاي زائد
 

آيا مي توان بعد از رفع موهاي زائد بوسيله ليزر، پوست خود را برنزه كرد؟

 

هدف كلي ما ديدن رضايت مشتري و احساس رضايت و اعتماد به نفس او از پوست زيبايي است كه به او هديه داده ايم. در اين كلينيك ما از به روزترين دانش موجود در زمينه تجهيزات ليزر استفاده مي نماييم و از كادر متخصصيني بهره مي گيريم كه با استفاده از دانش روز مي توانند بهترين نتايج ممكن را براي بيماران رقم بزنند. ما همچنين قبل از شروع دوره رفع موهاي زائد بوسيله ليزر، مشاوره رايگان را براي همه مشتريان ارائه مي دهيم تا بتوانيم از هر شرايطي كه ممكن است نتايج ليزر درماني را مختل سازد، آگاهي داشته باشيم. برنزه كردن پوست پس از دوره ي ليزر موهاي زائد، معمولا يكي از سوالاتي است كه بصورت مرتب از طرف مشتريان از ما پرسيده مي شود و در اينجا قصد داريم به طور كامل به اين پرسش پاسخ دهيم.


برنزه كردن چه تاثيري بر روند رفع موهاي زائد با ليزر مي گذارد؟


خبر خوب اين است كه اگر شما علاقه داريد كه پوست خود را برنزه كنيد (چه با استفاده از آفتاب مستقيم و چه به وسيله دستگاه هاي سولاريوم)، باز هم مي توانيد از خدمات ليزري براي رفع موهاي زائد بدنتان استفاده كنيد. با وجود اين ما شديدا به شما توصيه مي كنيم هيچ كدام از جلسات سولاريوم خود را در فاصله ي زماني يك هفته قبل و يك هفته بعد از جلسه ليزر درماني قرار ندهيد. همچنين توصيه مي شود كه در اين زمان از قرار گرفتن در معرض نور شديد آفتاب نيز خودداري نماييد تا اينكه از روند رفع موهاي زائدتان بوسيله ي ليزر بهترين نتيجه ي ممكن را دريافت كنيد.
پوستي كه در حال حاضر برنزه شده است نيز مي تواند توسط ليزر هاي ما مورد درمان قرار گيرد. ايمني و سلامت شما يكي از مهمترين اولويت هاي ماست، از اين رو تكنسين هاي ما در هنگام مواجه شدن با اين قبيل بيماران مجبور هستند شدت نور ليزر را به حدي كاهش دهند كه آسيبي به پوست شما وارد نشود. در نتيجه، رنگدانه هاي موجود در فوليكول مو در اين شرايط ممكن است تمام نور ليزر را جذب نكند و از اين رو ممكن است مو با سختي بيشتري از ريشه جدا شود. هرچه شدت نور ليزر كمتر باشد، قدرت و توان درماني ليزر در هر جلسه نيز كمتر خواهد بود.


توصيه هاي پس از رفع موهاي زائد بوسيله ليزر


براي محافظت از پوستتان به شما توصيه مي كنيم كه تا حد امكان به مدت يك هفته بعد از جلسه ليزر درماني، كمتر در معرض نور خورشيد قرار بگيريد تا زمان لازم براي بازيابي پوست در اختيار بدن قرار گيرد. در مناطقي كه نور خورشيد شديدتر است توصيه مي شود حتما از كرم هاي ضد آفتاب با درجه SPF برابر 30 يا بالاتر استفاده نماييد. علاقه ما اين است كه تمامي مشتريان ما با استفاده از حداقل جلسات ليزر درماني، از بهترين نتيجه ممكن لذت ببرند. كارشناسان ما همه روزه آماده پاسخ سوالات شما و ارائه مشاوره جهت آگاهي رساني در مورد اين روش مي باشند.
اين كلينيك قادر است خدمات ليزري خود براي برطرف كردن موهاي زائد نواحي پا، بازوها، سينه، كمر، زيربغل، صورت و ابروها را به بهترين نحو به شما ارائه نمايد. با استفاده از خدمات اين مجموعه به راحتي مي توانيد لذت داشتن پوستي نرم و لطيف را براي تمامي عمر از ما به يادگار بگيريد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۸:۵۴ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1046
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب