ليزر موهاي زائد
 

 

اگر قصد داريد از روش دائمي برطرف كردن موهاي زائد با استفاده از ليزر استفاده كنيد اما مطمئن نيستيد كه آيا روند درماني آن را تا پايان دنبال خواهيد كرد يا نه، در اين مقاله با ما همراه باشيد تا بتوانيد اين روش درماني را بدون هيچ گونه ترس و نگراني پيگيري كنيد. واقعيت اين است كه روش برطرف كردن دائمي موهاي زائد با استفاده از ليزر مزاياي فراواني دارد كه در ادامه قصد داريم به سه مورد از مهمترين آنها، كه باعث شده هزاران بيمار مرد و زن از اين روش براي برطرف نمودن موهاي زائد بدنشان بهره بگيرند، اشاره كنيم.


ليزر دائمي موهاي زائد و صرفه جويي در وقت و هزينه


به اين موضوع فكر كنيد كه با برطرف شدن موهاي زائد بدنتان ديگر نيازي نداريد هنگام حمام كردن، وقتتان را صرف اصلاح موهاي زائد بدنتان كنيد و همچنين در روزهاي بعد با عوارض پوستي ناشي از اصلاح اين موهاي زائد دست و پنجه نرم كنيد. با استفاده از اين روش مي توانيد هزينه هاي مربوط به خريد تيغ و ريش تراش، خمير هاي اصلاح، و همچنين هزينه هاي مربوط به واكس و موم در سالن هاي اصلاح را براي هميشه از ليست هزينه هايتان حذف نماييد. به عبارات ديگر مي توانيد به راحتي هزينه هاي مربوط به جلسه هاي ليزر درماني را با صرفه جويي هايي كه در هزينه هاي اصلاح و برطرف كردن موهاي زائد به روش هاي سنتي انجام مي دهيد، جبران نماييد.


ليزر دائمي موهاي زائد و افزايش اعتماد به نفس


با استفاده از روش ليزر موهاي زائد، زنان مي توان بدون هيچ احساس نگراني از ديده شدن موهاي زائد بدنشان، آزادانه از لباس هاي بدون آستين استفاده كنند و يا با پوشيدن بيكيني به راحتي به تفريحات آبي تابستاني بپردازند. مردان نيز بدون نگراني از وجود موهاي زائد در بدنشان به راحتي مي توانند لباسشان را از تن خارج كرده و از تفريحات آبي لذت ببرند. روش موثر و دائمي ليزر موهاي زائد ما تضمين مي نمايد كه پس از طي كردن دوره درماني كامل، موهاي زائد ناحيه ي درمان شده ديگر ظاهر نخواهند شد. تمامي خدمات مربوط به برطرف كردن موهاي زائد در مجموعه ما با ضمانت دائمي بودن براي تمام عمر ارائه مي گردد.


 ليزر دائمي موهاي زائد و داشتن پوستي نرم با ظاهري كاملا سلامت


آيا كسي هست كه نخواهد با تلاش و نگهداري و مراقبت اندك، پوستي صاف و سلامت داشته باشد؟ پس از هر بار تراشيدن موهاي زائد، فوليكول هاي مو در زير پوست دچار آسيب مي شوند و ناحيه ي تراشيده شده در پوست دچار التهاب و برافروختگي مي شود. در روش برطرف كردن موهاي زائد با استفاده از ليزر، ما از كلاسي از تجهيزات ليزر IV استفاده مي نماييم كه موهاي زائد را به طور كامل از ريشه برطرف مي كند و ديگر هيچ قسمتي از مو باقي نخواهد ماند تا پس از اصلاح، باعث بوجود آمدن التهاب و برافروختگي در سطح پوست شود. پس از استفاده از دوره ي ليزر درماني موهاي زائد پوست شما كاملا صاف و مانند پوست كودكان نرم و شفاف خواهد شد.


خدمات مجموعه ما


توجه داشته باشيد كه همه ي روش هاي برطرف كردن موهاي زائد با يكديگر همانند و يكسان نيستند. در برخي از كلينيك ها از دستگاه هاي پرتو اشعه X براي محدود نمودن روند رشد موهاي زائد استفاده مي شود كه مي تواند آسيب هاي جبران ناپذيري را براي بدن به همراه داشته باشد. توضيح بيشتر اينكه در مجموعه ما، براي برطرف نمودن موهاي زائد، تنها از ليزر هاي تاييد شده توسط سازمان غذا و داروي ايالات متحده آمريكا استفاده مي شود. اين سازمان به طور كامل تاييد كرده است كه اين ليزر ها به طور كاملا ايمن، قادر هستند فوليكول هاي مو را براي هميشه از بين ببرند. استفاده از اين ابزارهاي بسيار پيشرفته، در كنار بهره گيري از كادري متخصص و مجرب، اين امكان را براي ما فراهم كرده است كه پوستي صاف و ظاهري زيبا را به شما عزيزان هديه دهيم.
براي انجام ليزر موهاي زائد صورت و همچنين خدمات ليزر تمامي قسمت هاي بدن (از جمله كمر، پاها، زير بغل و نواحي شكمي) مي توانيد از مشاوره ي رايگان كارشناسان ما بهره بگيريد. براي لذت بردن از زندگي بدون موهاي زائد هيچ زماني دير نيست.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۶:۰۴ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1047
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب