ليزر موهاي زائد
 

آيا روش ليزر موهاي زائد مي تواند براي افراد با پوست تيره هم كاربرد داشته باشد؟


همه افراد اين حق را دارند كه با استفاده از خدمات ليزري، زيبايي را به پوست خود هديه دهند. داشتن پوستي صاف و بدون مو براي بسياري از افراد بسيار مهم است و رشد موهاي زائد براي آنها بسيار آزار دهنده مي باشد. روش ليزر موهاي زائد براي برخي از پوست ها و موها به سادگي قابل پيگيري بوده و موفقيت اين روش براي آنها تضمين شده است. اين در حالي است كه عملكرد ليزر بر روي برخي ديگر از پوست ها و موها اندكي با چالش روبرو مي باشد. اما اين به اين معني نيست كه افراد با پوست و موهاي مختلف قادر نيستند از خدمات ليزري استففاده كنند.

به صفحه توييتر ما بپيونديد


روند كار ليزر براي رفع موهاي زائد به چه صورت است؟


آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه ليزر چگونه مي تواند رشد موهاي زائد را براي هميشه متوقف نمايد؟ در پروسه رفع موهاي زائد با استفاده از ليزر، نوك ليزر نور متمركز شده را بر فوليكول مو مي تاباند. رنگدانه هاي موجود در مو اين تابش را جذب مي كنند و به نوعي مو سوزانده مي شود. در اين روش هم خود مو و هم ريشه ي آن از بين مي روند و از آنجايي كه ريشه غير فعال مي شود، مو ديگر قادر به رشد مجدد نخواهد بود.
از آنجا كه ليزر بر روي رنگدانه هاي مو متمركز مي شود، بهترين تركيب پوست و مو براي درمان ليزري پوست روشن و موهاي تيره مي باشد. با اين حال، اگر پوست و موي شما تيره رنگ هستند، هيچ جاي نگراني نيست. زيرا متخصصين ما توانسته اند با استفاده از روش هاي جديد موهاي زائد بسياري از بيماران با پوست هاي تيره را با موفقيت برطرف كنند و پوستي صاف و زيبا را به آنها هديه دهند.


ليزر كردن پوست هاي با طيف رنگي تيره


افرادي كه پوستشان تيره است بايد تحت مراقبت ها و با تكنيك هاي متفاوتي ليزر موهاي زائد را پيگيري نمايند. دليل اينكه ريسك ليزر كردن موهاي زائدي كه بر روي پوست تيره قرار گرفته بالاتر مي باشد، اين است كه رنگدانه هاي پوست نيز همواره همانند رنگدانه هاي هدف (يعني رنگدانه هاي مو) تحت تاثير ليزر قرار دارند. از اين رو تمركز ليزر بر روي مو در اين موارد مقداري با چالش روبرو مي شود. علاوه بر اين موهاي بدن افراد با پوست تيره به نسبت افراد با پوست روشن، بسيار ذخيم تر مي باشند و به همين دليل براي از بين بردن اين موها بايد ليزر با فركانس بالاتر بر روي موها تابانده شود تا عمليات رفع موهاي زائد با موفقيت همراه گردد. با توجه به تمامي نكاتي كه تا اينجا گفتيم، اين نكته بسيار اهميت پيدا مي كند كه بيماران بايد قبل از مراجعه به كلينيك هاي ليزر ابتدا بررسي كنند كه آيا آن كلينيك قادر است با توجه به خصوصيات پوست و موي افراد برنامه درماني منحصر به فردي را به آنها پيشنهاد دهد، يا اينكه با استفاده از يك نسخه روتين و يكسان نسبت به رفع موهاي زائد تمامي افراد اقدام مي نمايد؟
در برخي از كلينيك ها پزشكان با استفاده از ليزر هاي قوي تلاش مي كنند تا موهاي رويشي بر روي پوست هاي تيره را برطرف نمايند و اگر تكنيك مناسب براي اين كار اتخاذ نشود، اين موضوع ممكن است منجر به سوزاندن پوست بيمار گردد. با اين وجود نسل جديدي از ليزر ها به بازار عرضه شده است كه قادر مي باشند نور با طول موج هاي مختلف را بر روي پوست متمركز كنند و با استفاده از آنها مي توان موهاي زائد افراد با پوست هاي تيره را برطرف نمود. اين ليزر هاي هوشمند قادر هستند كه رنگ موها را از رنگ پوست تشخيص دهند و نور را بر روي رنگدانه هاي موي زائد متمركز نمايند و به اين ترتيب به طور كاملا ايمن و موثر موهاي زائد را از روي پوست تيره برطرف نمايند. اين نسل از ليزر ها موسوم به (multi-wavelength True Lasers) مي توانند پروسه ي رفع موهاي زائد از روي پوست هاي تيره را با دقت بسيار بالاتري انجام دهند و ريسك آسيب به پوست بيماران را به حداقل برسانند.

به صفحه فيس بوك ما بپيونديد


مراقب تابش شديد نور ليزر بر پوستتان باشيد


مراقب كلينيك هايي كه ادعا مي كنند با استفاده از ليزر موهاي زائد بدنتان را برطرف مي كنند اما در حقيقت با استفاده از دستگاه هاي مادون سرخ موسوم به Intense Pulsed Light(IPL) اين كار را براي شما انجام مي دهند باشيد. اگرچه هزينه هاي درماني با اين ابزارها پايينتر است اما بايد به اين نكته توجه داشت كه برطرف شدن موها با اين روش موقتي خواهد بود و نهايتا پس از گذشت مدتي موهاي زائد مجددا در ناحيه ي ليزر شده پديدار خواهند شد. استفاده از دستگاه هاي ليزر مادون سرخ در نهايت وقت و هزينه ي بيشتري از شما تلف خواهد كرد و نتيجه ي دلخواه را نيز براي شما به ارمغان نخواهد آورد.


ليزر ها، رفع دائمي موهاي زائد را به شما پيشنهاد مي دهند

 


پس از تنها 5 تا 10 جلسه استفاده از يك ليزر مناسب، 90% بيماران گزارش كرده اند كه رفع موهاي زائد به صورت دائمي براي آنها اتفاق افتاده و اين روش براي آنها بهترين عملكرد را داشته است. اين به اين معني است كه بدون توجه به اينكه رنگ پوست و نوع موي شما چه باشد، مي توانيد با استفاده از خدمات ليزري مناسب با احتمال بسيار بالا به نتايج شگفت انگيز مورد نظرتان دست پيدا كنيد.
شما مي توانيد براي كسب اطلاعات تكميلي در مورد نحوه ي كار دستگاه هاي پيشرفته ي اين مركز و همچنين نحوه و كيفيت خدمات رساني اين كلينيك، با مشاوران ما در ارتباط باشيد و در كوتاه ترين زمان پاسخ تمامي سوالاتتان در مورد روند كار ليزر هاي پيشرفته ما را دريافت نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۵:۰۶ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1097
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب