ليزر موهاي زائد
 

 


روش رفع موهاي زائد با استفاده از ليزر، معمولا براي افرادي كه قصد دارند براي هميشه از شر موهاي زائد بدنشان خلاص شوند به بهترين شكل عمل مي كند. با استفاده از ليزر مي توان موهاي زائد نقاطي همچون زير بغل، پاها، نواحي زير ناف، قفسه سينه و برخي ديگر از نقاط بدن را به راحتي و به طور دائم از بين ببرد. فاكتور هاي زيادي در ميزان موفقيت ليزر درماني بيماران تاثير گذار است كه اين فاكتورها تمامي موارد از جمله انتخاب كلينيك ليزر درماني و ميزان تبهر متخصصين آن مركز تا رفتار بيماران قبل و بعد از مراجعه جهت ليزر درماني را شامل مي شود.
بسيار مهم است كه قبل از مراجعه به كلينيك جهت ليزر موهاي زائد بدنتان، به طور كامل براي اين كار آماده باشيد. در ادامه نكاتي را به شما يادآوري مي كنيم كه با رعايت آنها بتوانيد بهترين نتيجه را از جلسات ليزر درماني موهاي زائد بدنتان دريافت نماييد.
ابتدا از مشاوره رايگان ما بهره مند شويد
اگر از ابتداي پروسه درمان با استفاده از مشاوره هاي كارشناسان با آگاهي جلسات ليزر درماني را پيگيري كنيد، مطمئنا مي توانيد بهترين نتايج را از اين روش درماني دريافت نماييد و بهتر براي آن آماده شويد. در درجه اول مراجعه به كلينيك قبل از آغاز دوره ليزر اين ديد را به شما مي دهد كه مركزي كه انتخاب كرده ايد تا چه اندازه به ايمني بيماران اهميت مي دهد. همچنين با يك بار مراجعه به كلينيك مي توانيد از كيفيت خدمات و همچنين ميزان رعايت بهداشت آن مجموعه اطلاع پيدا كنيد. از طرفي مشاوران كلينيك قالبا شما را با متخصص ليزري كه قرار است پروسه ليزر درماني را براي شما انجام دهد آشنا خواهند كرد و شما مي توانيد از ميزان تخصص او مطلع شويد. علاوه بر اين مراجعه به كلينيك اين امكان را به شما مي دهد كه پاسخ تمامي سوالاتي كه از روند كار ليزر و نحوه رفع موهاي زائد در ذهنتان داريد را يكجا پيدا كنيد. پس از مراجعه به كلينيك ليزر و استفاده از نظرات متخصصين ليزر درماني، در نهايت به اين نتيجه خواهيد رسيد كه آيا شما فرد مناسبي براي بهره مندي از خدمات ليزري هستيد و آيا اين روش مي تواند براي شما سودمند باشد يا خير.


تمام دستورالعمل هاي پيش شروع جلسات ليزر را دنبال كنيد


اگر به اندازه ي كافي براي هر جلسه ليزر موهاي زائد بدنتان آماده باشيد، مطمئنا مي توانيد به نتايج مورد نظرتان از اين روش درماني دست پيدا كنيد. در ادامه نكات كليدي را به شما گوشزد مي كنيم كه حتما بايد آنها را در برنامه آماده سازي قبل از ليزر خود بگنجانيد:
•    از شش هفته مانده به جلسه ليزر موهاي زائد، استفاده از موم، اپيلاسيون و ديگر روش هايي كه مي تواند فوليكول مو را از پوست خارج كند و به نوعي مو را بكند را متوقف كنيد (مي توانيد هر تعداد بار كه دلخواه شماست با استفاده از ماشين و يا تيغ موهاي زائدتان را اصلاح كنيد)
•    از شش هفته مانده به جلسه ليزر ، پوست خود را در معرض تابش طولاني مدت و مستقيم نور خورشيد قرار ندهيد. برونزه كردن پوست مي تواند رنگدانه هاي پوست را تغيير دهد و اين تغيير ممكن است بر ميزان موفقيت آميز بودن ليزر موهاي زائد تاثير بگذارد.
•    48 ساعت قبل از مراجعه به كلينيك ، موهاي زائد ناحيه اي كه قصد ليزر آن را داريد را يكبار با استفاده از يك تيغ نو اصلاح كنيد تا قسمتي از مو كه بالاي پوست قرار دارد برداشته شود.


مراقبت هاي بعد از ليزر موهاي زائد چگونه است؟


به طور مرتب تمامي جلسات ليزر درماني خود را پيگيري كنيد و به تمامي نكات مراقبتي كه متخصص ليزر به شما توصيه مي نمايد عمل كنيد. از قرار گرفتن در معرض تابش مستقيم خورشيد دوري كنيد و هنگامي كه به بيرون از منزل مي رويد حتما از محصولات ضد آفتاب بر روي پوستتان استفاده كنيد. در صورت نياز از مرطوب كننده هاي پوست استفاده نماييد. در صورتي كه پوستتان متورم شد بهتر است از براي مدتي بر روي آن ناحيه كمپرس يخ قرار دهيد تا تورم آن كاهش يافته و برطرف شود.


طوري برنامه ريزي كنيد كه هيچ كدام از جلسات ليزر را از دست ندهيد


براي اينكه شانس موفقيت روند درماني موهاي زائد شما بيشارين مقدار ممكن باشد، بسيار مهم است كه هيچ كدام از جلسات ليزر درماني موهاي زائدتان را از دست ندهيد. زيرا يك يا چند جلسه غيبت براي برطرف كردن موهاي زائد، ممكن است فرصت اينكه در فاز رشد مو، ليزر به آن تابانيده شود از دست برود و تمامي موهاي زائد ناحيه ي مورد نظر يطور كامل برطرف نگردند. به طور معمول 6 تا 10 جلسه ليزر درماني لازم است تا همه ي موهاي موجود در يك ناحيه به طور كامل برطرف گردند. همچنين بسيار مهم است كه بيمار در زمان بين هر كدام از جلسات به توصيه هاي مراقبتي به طور كامل عمل كند تا در روند درمان خللي ايجاد نشود.


به رشد موهاي جديد توجه كنيد


بعد از هر جلسه تابانيدن ليزر، به محيطي كه تحت تابش ليزر قرار داشته است توجه كنيد و بررسي كنيد كه آيا موي جديدي در آن ناحيه رشد كرده است يا خير. در هر مرتبه تابانيدن ليزر، موهايي كه در فاز استراحت قرار داشته اند ممكن است دوباره فعال شده و رشد كنند و عليرغم اينكه شما تمامي موهايي كه در آن ناحيه قرار داشته را برطرف كرده ايد، موهاي جديدي در آن ناحيه ظاهر شوند. توجه داشته باشيد كه ليزر تنها قادر است موهايي كه در فاز رشد قرار دارند را از بين ببرد و اگر برخي از موهاي شما در زمان ليزر در فاز رشد نباشند، ليزر نمي تواند رشد آنها را متوقف نمايد. به همين دليل است كه تعداد جلسات ليزر متعدد مي شود تا اينكه تمامي موها در جلسات مختلف حداقل يكبار در فاز رشد قرار گرفته باشند و توسط ليزر از بين بروند. اين موضوع طبيعي و نرمال است كه در برخي از موارد تعداد محدودي از موهاي زائد پس از گذشت يك سال از آخرين جلسه ليزر پديدار شوند. زيرا ممكن است علارغم جلسات متعدد ليزر درماني باز هم تعدادي از موها در هيچكدام از جلسات در فاز رشد قرار مگرفته باشند.
اگر پس از طي كردن تمامي جلسات ليزر موهاي زائد در ناحيه ي ليزر شده موهاي زائد مجددا رشد كردند، بهتر است اين موضوع را با كلينيكي كه درمان ليزري را براي شما انجام داده است تماس بگيريد. توجه داشته باشيد كه دائمي بودن روش رفع موهاي زائد با استفاده از ليزر جزء تعهدات اوليه كلينيك هاي ليزر درماني است و اين مراكز موظف هستند در صورت رشد موهاي زائد جديد در ناحيه ليزر شده، مجددا آنها را برطرف نمايند.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نحوه ليزر موهاي زائد و همچنين نوع و كيفيت خدماتي كه در كلينيك ليزر ما به شما ارائه مي شود، مي توانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۱:۱۱ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]

 

اگر قصد داريد از روش دائمي برطرف كردن موهاي زائد با استفاده از ليزر استفاده كنيد اما مطمئن نيستيد كه آيا روند درماني آن را تا پايان دنبال خواهيد كرد يا نه، در اين مقاله با ما همراه باشيد تا بتوانيد اين روش درماني را بدون هيچ گونه ترس و نگراني پيگيري كنيد. واقعيت اين است كه روش برطرف كردن دائمي موهاي زائد با استفاده از ليزر مزاياي فراواني دارد كه در ادامه قصد داريم به سه مورد از مهمترين آنها، كه باعث شده هزاران بيمار مرد و زن از اين روش براي برطرف نمودن موهاي زائد بدنشان بهره بگيرند، اشاره كنيم.


ليزر دائمي موهاي زائد و صرفه جويي در وقت و هزينه


به اين موضوع فكر كنيد كه با برطرف شدن موهاي زائد بدنتان ديگر نيازي نداريد هنگام حمام كردن، وقتتان را صرف اصلاح موهاي زائد بدنتان كنيد و همچنين در روزهاي بعد با عوارض پوستي ناشي از اصلاح اين موهاي زائد دست و پنجه نرم كنيد. با استفاده از اين روش مي توانيد هزينه هاي مربوط به خريد تيغ و ريش تراش، خمير هاي اصلاح، و همچنين هزينه هاي مربوط به واكس و موم در سالن هاي اصلاح را براي هميشه از ليست هزينه هايتان حذف نماييد. به عبارات ديگر مي توانيد به راحتي هزينه هاي مربوط به جلسه هاي ليزر درماني را با صرفه جويي هايي كه در هزينه هاي اصلاح و برطرف كردن موهاي زائد به روش هاي سنتي انجام مي دهيد، جبران نماييد.


ليزر دائمي موهاي زائد و افزايش اعتماد به نفس


با استفاده از روش ليزر موهاي زائد، زنان مي توان بدون هيچ احساس نگراني از ديده شدن موهاي زائد بدنشان، آزادانه از لباس هاي بدون آستين استفاده كنند و يا با پوشيدن بيكيني به راحتي به تفريحات آبي تابستاني بپردازند. مردان نيز بدون نگراني از وجود موهاي زائد در بدنشان به راحتي مي توانند لباسشان را از تن خارج كرده و از تفريحات آبي لذت ببرند. روش موثر و دائمي ليزر موهاي زائد ما تضمين مي نمايد كه پس از طي كردن دوره درماني كامل، موهاي زائد ناحيه ي درمان شده ديگر ظاهر نخواهند شد. تمامي خدمات مربوط به برطرف كردن موهاي زائد در مجموعه ما با ضمانت دائمي بودن براي تمام عمر ارائه مي گردد.


 ليزر دائمي موهاي زائد و داشتن پوستي نرم با ظاهري كاملا سلامت


آيا كسي هست كه نخواهد با تلاش و نگهداري و مراقبت اندك، پوستي صاف و سلامت داشته باشد؟ پس از هر بار تراشيدن موهاي زائد، فوليكول هاي مو در زير پوست دچار آسيب مي شوند و ناحيه ي تراشيده شده در پوست دچار التهاب و برافروختگي مي شود. در روش برطرف كردن موهاي زائد با استفاده از ليزر، ما از كلاسي از تجهيزات ليزر IV استفاده مي نماييم كه موهاي زائد را به طور كامل از ريشه برطرف مي كند و ديگر هيچ قسمتي از مو باقي نخواهد ماند تا پس از اصلاح، باعث بوجود آمدن التهاب و برافروختگي در سطح پوست شود. پس از استفاده از دوره ي ليزر درماني موهاي زائد پوست شما كاملا صاف و مانند پوست كودكان نرم و شفاف خواهد شد.


خدمات مجموعه ما


توجه داشته باشيد كه همه ي روش هاي برطرف كردن موهاي زائد با يكديگر همانند و يكسان نيستند. در برخي از كلينيك ها از دستگاه هاي پرتو اشعه X براي محدود نمودن روند رشد موهاي زائد استفاده مي شود كه مي تواند آسيب هاي جبران ناپذيري را براي بدن به همراه داشته باشد. توضيح بيشتر اينكه در مجموعه ما، براي برطرف نمودن موهاي زائد، تنها از ليزر هاي تاييد شده توسط سازمان غذا و داروي ايالات متحده آمريكا استفاده مي شود. اين سازمان به طور كامل تاييد كرده است كه اين ليزر ها به طور كاملا ايمن، قادر هستند فوليكول هاي مو را براي هميشه از بين ببرند. استفاده از اين ابزارهاي بسيار پيشرفته، در كنار بهره گيري از كادري متخصص و مجرب، اين امكان را براي ما فراهم كرده است كه پوستي صاف و ظاهري زيبا را به شما عزيزان هديه دهيم.
براي انجام ليزر موهاي زائد صورت و همچنين خدمات ليزر تمامي قسمت هاي بدن (از جمله كمر، پاها، زير بغل و نواحي شكمي) مي توانيد از مشاوره ي رايگان كارشناسان ما بهره بگيريد. براي لذت بردن از زندگي بدون موهاي زائد هيچ زماني دير نيست.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۶:۲۱ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]

 

رشد موهاي زائد در بدن اصلا خوشايند نيست. اگر به تازگي قصد داريد با استفاده از روش ليزر درماني موهاي زائد بدنتان را از بين ببريد، بهتر است به نكاتي در مورد بهترين زمان براي انجام اين فرآيند توجه كنيد. اگر چه دلايل زيادي براي انتخاب روش ليزر براي رفع موهاي زائد وجود دارد اما در اين مقاله قصد داريم از زاويه اي متفاوت به اين فرآيند نگاه كنيم. به همين دليل 4 نكته مهم در مورد بهترين زمان براي شروع جلسات ليزر موهاي زائد را به شما ارائه كرده ايم.



چه زماني به ظاهري زيبا نياز داريد؟



ليزر كردن و رفع موهاي زائد بدن بخصوص در ماه هاي گرم سال كه اغلب افراد در اين ماه ها از پوشش سبك تر و راحت تري استفاده مي كنند مي تواند بسيار خوشايند باشد. در عين حال براي كساني كه قصد دارند لب بالايي، چانه يا نواحي ابرو خود را ليزر كنند، ماه هاي سال تفاوت چنداني با يكديگر ندارند زيرا اين نواحي همواره در معرض ديد ديگران قرار دارند. اگر موهاي زائد بدنتان باعث آزرده خاطر شدن شما شده و زيبايي ظاهريتان را تحت تاثير قرار داده است، همين حالا مي توانيد براي رفع اين موهاي زائد اقدام كنيد. 



هنگامي كه پوست شما در روشن ترين حالت خود است



رنگ پوست بسياري از افراد به فصل هاي سال وابستگي دارد و هرچه هوا رو به سردي مي رود رنگ پوست آنها روشن تر مي شود و هرچه هوا گرمتر شود، رنگ پوست اين افراد نيز تيره تر مي گردد. اگر رنگ پوست شما هم همانند اين افراد به ميزان تابش خورشيد وابسته است، بهتر است براي شروع دوره درماني ليزري هنگامي مراجعه كنيد كه پوست شما كمتر در معرض تابش خورشيد قرار داشته باشد. در گذشته گمان بر اين بود كه روش رفع موهاي زائد بوسيله ليزر براي افرادي كه پوست تيره دارند كارآمدي كمتري دارد، اما اكنون ديگر اين موضوع صحت ندارد. اكنون با پيشرفت دستگاه هاي ليزر بدون توجه به رنگ پوست مي توان مو با هر رنگ و بر روي هر رنگ پوستي را از بين برد. زيرا در روش هاي جديد متخصصين براي هر كدام از افراد با هر ويژگي پوستي از يك روش و يك دستگاه متناسب با او استفاده مي نمايند و به راحتي مي توانند تمامي موهاي زائد بدن را براي تمامي افراد برطرف نمايند.



هنگامي كه حداقل يك ماه از دوره اپيلاسيون و الكتروليز گذشته باشد



براي اين كه از روش رفع موهاي زائد بوسيله ليزر حداكثر بهره گرفته شود، فوليكول هاي موهاي زائد بايد در مرحله ي رشد قرار داشته باشند. روش كار ليزر به اين صورت است كه فوليكول هاي مو را آنقدر گرم مي كند تا دچار آسيب شده و ديگر نتوانند باعث رشد مو شوند. اگر فوليكول موي شما در حالت فعال قرار نداشته باشد ( به عنوان مثال موها بوسيله موم اندازي از ريشه خارج شده باشند) فرآيند رفع موها بوسيله ي ليزر موفقيت آميز نخواهد بود. شما مي توانيد هر زماني براي كسب اطلاعات و مشاوره به كلينيك هاي ليزر درماني مراجعه كنيد اما حتما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه اولين جلسه ليزر موهاي زائد بايد حداقل 4 هفته پس از آخرين جلسه اپيلاسيون يا موم اندازي شما انجام شود.



هنگامي كه در تعطيلات يا اوقات فراقت هستيد



برخي از كلينيك هاي درمان ليزر موهاي زائد به بيماران اطلاع نمي دهند كه برطرف كردن موهاي زائد با روش ليزري ممكن است باعث اندكي قرمزي پوست شود و آن را براي ظاهر شدن جوش مستعد نمايد. اما در اين كلينيك ما همراه با مشتريان خود صادق هستيم. به همين دليل قبل از مراسم هاي مهم مانند عروسي، كنفرانس ها، سفرهاي طولاني و هر رويداد مهم ديگر كه در آن به ظاهري زيبا نياز داريد، انجام ليزر درماني براي رفع موهاي زائد را به شما پيشنهاد نمي كنيم. بنابراين بهتر است زماني براي شروع دوره ليزر موهاي زائد مراجعه نماييد كه زمان كافي براي رفع اثرات جانبي آن براي شما وجود داشته باشد.

در طول ساليان گذشته كلينيك ما به عنوان ارائه دهنده خدمات اصلاح موهاي زائد بوسيله ي ليزر، با بيماران زيادي در ارتباط بوده است تا از ايمني و پايدار بودن خدمات ارائه شدن اطمينان حاصل كند. موفقيت آميز بودن تمامي تجربيات قبلي ما در اين زمينه به ما اين اعتماد به نفس را داده است كه با افتخار از شما دعوت كنيم كه از خدمات كلينيك ما براي رفع موهاي زائد ناخواسته ايتفاده نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت مشاوره هاي تخصصي در مورد تمامي مراحل ليزر درماني موهاي زائد مي توانيد با كارشناسان ما تماس حاصل نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۵:۴۵ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]

آيا مي توان بعد از رفع موهاي زائد بوسيله ليزر، پوست خود را برنزه كرد؟

 

هدف كلي ما ديدن رضايت مشتري و احساس رضايت و اعتماد به نفس او از پوست زيبايي است كه به او هديه داده ايم. در اين كلينيك ما از به روزترين دانش موجود در زمينه تجهيزات ليزر استفاده مي نماييم و از كادر متخصصيني بهره مي گيريم كه با استفاده از دانش روز مي توانند بهترين نتايج ممكن را براي بيماران رقم بزنند. ما همچنين قبل از شروع دوره رفع موهاي زائد بوسيله ليزر، مشاوره رايگان را براي همه مشتريان ارائه مي دهيم تا بتوانيم از هر شرايطي كه ممكن است نتايج ليزر درماني را مختل سازد، آگاهي داشته باشيم. برنزه كردن پوست پس از دوره ي ليزر موهاي زائد، معمولا يكي از سوالاتي است كه بصورت مرتب از طرف مشتريان از ما پرسيده مي شود و در اينجا قصد داريم به طور كامل به اين پرسش پاسخ دهيم.


برنزه كردن چه تاثيري بر روند رفع موهاي زائد با ليزر مي گذارد؟


خبر خوب اين است كه اگر شما علاقه داريد كه پوست خود را برنزه كنيد (چه با استفاده از آفتاب مستقيم و چه به وسيله دستگاه هاي سولاريوم)، باز هم مي توانيد از خدمات ليزري براي رفع موهاي زائد بدنتان استفاده كنيد. با وجود اين ما شديدا به شما توصيه مي كنيم هيچ كدام از جلسات سولاريوم خود را در فاصله ي زماني يك هفته قبل و يك هفته بعد از جلسه ليزر درماني قرار ندهيد. همچنين توصيه مي شود كه در اين زمان از قرار گرفتن در معرض نور شديد آفتاب نيز خودداري نماييد تا اينكه از روند رفع موهاي زائدتان بوسيله ي ليزر بهترين نتيجه ي ممكن را دريافت كنيد.
پوستي كه در حال حاضر برنزه شده است نيز مي تواند توسط ليزر هاي ما مورد درمان قرار گيرد. ايمني و سلامت شما يكي از مهمترين اولويت هاي ماست، از اين رو تكنسين هاي ما در هنگام مواجه شدن با اين قبيل بيماران مجبور هستند شدت نور ليزر را به حدي كاهش دهند كه آسيبي به پوست شما وارد نشود. در نتيجه، رنگدانه هاي موجود در فوليكول مو در اين شرايط ممكن است تمام نور ليزر را جذب نكند و از اين رو ممكن است مو با سختي بيشتري از ريشه جدا شود. هرچه شدت نور ليزر كمتر باشد، قدرت و توان درماني ليزر در هر جلسه نيز كمتر خواهد بود.


توصيه هاي پس از رفع موهاي زائد بوسيله ليزر


براي محافظت از پوستتان به شما توصيه مي كنيم كه تا حد امكان به مدت يك هفته بعد از جلسه ليزر درماني، كمتر در معرض نور خورشيد قرار بگيريد تا زمان لازم براي بازيابي پوست در اختيار بدن قرار گيرد. در مناطقي كه نور خورشيد شديدتر است توصيه مي شود حتما از كرم هاي ضد آفتاب با درجه SPF برابر 30 يا بالاتر استفاده نماييد. علاقه ما اين است كه تمامي مشتريان ما با استفاده از حداقل جلسات ليزر درماني، از بهترين نتيجه ممكن لذت ببرند. كارشناسان ما همه روزه آماده پاسخ سوالات شما و ارائه مشاوره جهت آگاهي رساني در مورد اين روش مي باشند.
اين كلينيك قادر است خدمات ليزري خود براي برطرف كردن موهاي زائد نواحي پا، بازوها، سينه، كمر، زيربغل، صورت و ابروها را به بهترين نحو به شما ارائه نمايد. با استفاده از خدمات اين مجموعه به راحتي مي توانيد لذت داشتن پوستي نرم و لطيف را براي تمامي عمر از ما به يادگار بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۸:۵۴ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]

 

اگر قصد داريد از روش دائمي برطرف كردن موهاي زائد با استفاده از ليزر استفاده كنيد اما مطمئن نيستيد كه آيا روند درماني آن را تا پايان دنبال خواهيد كرد يا نه، در اين مقاله با ما همراه باشيد تا بتوانيد اين روش درماني را بدون هيچ گونه ترس و نگراني پيگيري كنيد. واقعيت اين است كه روش برطرف كردن دائمي موهاي زائد با استفاده از ليزر مزاياي فراواني دارد كه در ادامه قصد داريم به سه مورد از مهمترين آنها، كه باعث شده هزاران بيمار مرد و زن از اين روش براي برطرف نمودن موهاي زائد بدنشان بهره بگيرند، اشاره كنيم.


ليزر دائمي موهاي زائد و صرفه جويي در وقت و هزينه


به اين موضوع فكر كنيد كه با برطرف شدن موهاي زائد بدنتان ديگر نيازي نداريد هنگام حمام كردن، وقتتان را صرف اصلاح موهاي زائد بدنتان كنيد و همچنين در روزهاي بعد با عوارض پوستي ناشي از اصلاح اين موهاي زائد دست و پنجه نرم كنيد. با استفاده از اين روش مي توانيد هزينه هاي مربوط به خريد تيغ و ريش تراش، خمير هاي اصلاح، و همچنين هزينه هاي مربوط به واكس و موم در سالن هاي اصلاح را براي هميشه از ليست هزينه هايتان حذف نماييد. به عبارات ديگر مي توانيد به راحتي هزينه هاي مربوط به جلسه هاي ليزر درماني را با صرفه جويي هايي كه در هزينه هاي اصلاح و برطرف كردن موهاي زائد به روش هاي سنتي انجام مي دهيد، جبران نماييد.


ليزر دائمي موهاي زائد و افزايش اعتماد به نفس


با استفاده از روش ليزر موهاي زائد، زنان مي توان بدون هيچ احساس نگراني از ديده شدن موهاي زائد بدنشان، آزادانه از لباس هاي بدون آستين استفاده كنند و يا با پوشيدن بيكيني به راحتي به تفريحات آبي تابستاني بپردازند. مردان نيز بدون نگراني از وجود موهاي زائد در بدنشان به راحتي مي توانند لباسشان را از تن خارج كرده و از تفريحات آبي لذت ببرند. روش موثر و دائمي ليزر موهاي زائد ما تضمين مي نمايد كه پس از طي كردن دوره درماني كامل، موهاي زائد ناحيه ي درمان شده ديگر ظاهر نخواهند شد. تمامي خدمات مربوط به برطرف كردن موهاي زائد در مجموعه ما با ضمانت دائمي بودن براي تمام عمر ارائه مي گردد.


 ليزر دائمي موهاي زائد و داشتن پوستي نرم با ظاهري كاملا سلامت


آيا كسي هست كه نخواهد با تلاش و نگهداري و مراقبت اندك، پوستي صاف و سلامت داشته باشد؟ پس از هر بار تراشيدن موهاي زائد، فوليكول هاي مو در زير پوست دچار آسيب مي شوند و ناحيه ي تراشيده شده در پوست دچار التهاب و برافروختگي مي شود. در روش برطرف كردن موهاي زائد با استفاده از ليزر، ما از كلاسي از تجهيزات ليزر IV استفاده مي نماييم كه موهاي زائد را به طور كامل از ريشه برطرف مي كند و ديگر هيچ قسمتي از مو باقي نخواهد ماند تا پس از اصلاح، باعث بوجود آمدن التهاب و برافروختگي در سطح پوست شود. پس از استفاده از دوره ي ليزر درماني موهاي زائد پوست شما كاملا صاف و مانند پوست كودكان نرم و شفاف خواهد شد.


خدمات مجموعه ما


توجه داشته باشيد كه همه ي روش هاي برطرف كردن موهاي زائد با يكديگر همانند و يكسان نيستند. در برخي از كلينيك ها از دستگاه هاي پرتو اشعه X براي محدود نمودن روند رشد موهاي زائد استفاده مي شود كه مي تواند آسيب هاي جبران ناپذيري را براي بدن به همراه داشته باشد. توضيح بيشتر اينكه در مجموعه ما، براي برطرف نمودن موهاي زائد، تنها از ليزر هاي تاييد شده توسط سازمان غذا و داروي ايالات متحده آمريكا استفاده مي شود. اين سازمان به طور كامل تاييد كرده است كه اين ليزر ها به طور كاملا ايمن، قادر هستند فوليكول هاي مو را براي هميشه از بين ببرند. استفاده از اين ابزارهاي بسيار پيشرفته، در كنار بهره گيري از كادري متخصص و مجرب، اين امكان را براي ما فراهم كرده است كه پوستي صاف و ظاهري زيبا را به شما عزيزان هديه دهيم.
براي انجام ليزر موهاي زائد صورت و همچنين خدمات ليزر تمامي قسمت هاي بدن (از جمله كمر، پاها، زير بغل و نواحي شكمي) مي توانيد از مشاوره ي رايگان كارشناسان ما بهره بگيريد. براي لذت بردن از زندگي بدون موهاي زائد هيچ زماني دير نيست.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۶:۰۴ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 16
افراد آنلاین : 1
همه : 1068
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب